12 Ekim 2013 Cumartesi

Sessiz kalan düşmandır

E. Oramiral Nusret Güner, Aydınlık'a konuştu:



Askerleri hedef alan davalara tepki olarak Donanma Komutanlığı görevinden istifa eden Emekli Oramiral Nusret Güner, Yargıtay'ın Balyoz kararlarına ve Genelkurmay'ın sessizliğine sert yanıt verdi:

"Deniz Kuvvetleri'nin belini kırdılar, TSK'nın belini kırıyorlar, maalesef buna sessiz kalanların başında benim Genelkurmay Başkanım geliyor. Genelkurmay Başkanım nasıl ses çıkartmaz? Kesinlikle kınıyorum. Askerine sahip çıkmayanlar komutan olamazlar, lider olamazlar. Emir verir ve kendi kendilerine uygularlar. İçim içimi yiyor. Bize bunu yapanlara kızmıyorum; düşman herşeyi yapar ama benim adamım beni korumuyor, demek ki o da benim düşmanım."

"Yargıtay'ın kararına hiç şaşırmadım. Böyle bir düzenden başka bir karar beklenemezdi. Bu, adalet diye bir şeyin kalmadığını gösteriyor."

"Bütün yargıçlarımız, savcılarımız Türk Milleti adına karar verdiklerini söylüyorlar. Ey Türk Milleti, senin adına karar verenler, senin için canını feda etmeye yemin etmiş pırıl pırıl insanları mahvediyorlar."

"Bizi bu duruma düşüren hainler, buna ses çıkarmayan yetkililer var. Başbakanım, Meclisim, Bakanlar Kurulum var. Bu yetkilileri kınıyorum. Yazıklar olsun diyorum onlara. Muhalefet de iktidarla el ele vermiş, "aman ikinci bir muhalefet oluşturmayalım" derdinde. Bu yandaş muhalefet Türkiye'ye en büyük kötülüğü yapmıştır."

Aydınlık, 11 Ekim 2013

"MİLGEM'e büyük emekler sarf eden Kuvvet Komutanı Özden Örnek'e 20 yıl hapis verdiler. Utanmadan bir de MİLGEM'i denize indirip "Bizim katkımız var" dediler. Yazıklar olsun."

***********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder