31 Temmuz 2013 Çarşamba

Silivri'ye gazeteci akını

Gazeteciler tarihe tanıklık edecek.
Gazeteci yazarlar, Silivri'deki tarihi 5 Ağustos Ergenekon karar duruşması için vatandaşları da destek olmaya, Silivri zindanı önünde buluşmaya çağırdı.
 
Mustafa Mutlu - Vatan:
"Ülkenin geleceği konusunda kaygılı olan gerkesi 5 Ağustos'ta Silivri'ye bekliyorum."
 
Can Ataklı:
"Başından beri hukuki eksiklikler, yalan belgeler olmasına rağmen mehkeme tüm bunları dikkate almadı. Bence dava Yargıtay'a atanır. Çünkü bu bir intikam davası.
Ergenekon'un bir intikam davası olduğuna inanan herkes orada olmalı."
 
Ali Sirmen - Cumhuriyet:

"Ergenekon davasının hukuki analizini yapmak mümkün değil. Çünkü bu davanın hukukla yakından uzaktan ilgisi yok."


Cüneyt Ülsever - Yurt:
"Benim bir umudum yok. Bu hukuki bir dava değil, siyasi bir dava. Herkesin hakkında ne karara varılacağı belli. Moral bozmak istemem fakat umudum yok. Bu davanın hukuk, vicdan ve akılla ilgisi yok.Karşılarında ne kadar çok insan görürlerse o kadar etkili olacaktır."
 
Tufan Türenç - Hürriyet:
"Bu bir hukuk mahkemesi değil, hukuka göre karar vermez. Siyasi, yukarıdan gelen bir emirle verilecek karar. Fakat ben bu kararın geçerli olmadığı kanaatindeyim. Artık dünyada demokratik bir ülke olarak görülmüyoruz."
 
Melih Aşık - Milliyet:
"Adaletin gerçekleşmesini bekliyorum. Adalete uygun kararlar bekliyorum. İnşallah boşuna beklemiyorumdur."
 
Emin Çölaşan - Sözcü:
"Adaletin, hak ve hukukun çiğnendiği bir yargı sürecinde mahkeme karar verecek. Bu kararın hukuka uygun olmadığını ve tek yanlı verildiğini göreceğiz."
 
Ayşenur Arslan - Yurt:
"Davanın ciddiyetle ele alınması gerekir. Yargıdan bunu beklemek elbette çok zor. Yine de umutluyuz."
 
Alev Coşkun - Cumhuriyet:
"Silivri'de 5 yıldır tutuklu olan aydınlarımız var. Arkadaşlarımızı 5 Ağustos'ta yalnız bırakmayacağız."
 
Ümit Zileli - İlk Kurşun - Cumhuriyet:
"5 Ağustos, orada halkın bir araya geleceği gündür. Arkadaşlarımızın, dostlarımızın gururunu paylaşacağız."
 
***********
 
arşiv:
 
Siyasi partiler ve kitle örgütleri 5 Ağustos Silivri çağrısı yapıyor   30 Temmuz 2013
 
Silivri'ye gitmek Kur'an'a uygun davranmaktır    28  Temmuz 2013
 
Silivri 5 Ağustos'ta  "Gezi Parkı" olacak  28  Temmuz 2013
***********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder