10 Haziran 2013 Pazartesi

Gerekirse odun taşımak, körük basmak için geldim

Gazi Astsubay Oktay Yıldırım, Ergenekon tertibinin başlangıcı olan 12 Haziran 2007 Ümraniye gecekondu baskınından sonra tutuklandı.
O günden beri 6 yıldır tutuklu olan Yıldırım, geçen hafta İşçi Partisi'ne üye oldu ve üye olma nedenlerini bir mektupla açıkladı.
 
İşte o mektuptan bölümler:
 
"Ergenekon, Türk milletinin varoluş destanıdır. Bozkurt yol göstermiş, ve ortak emekle o dağlar eritilmiştir. Destan böyle yazıyor.
O destan, körüğüyle, demircisiyle, bozkurduyla bizimdir. Hiçbir partinin malı değildir. Ama o dağı eritmek için İşçi Partisi'nden başka emek veren parti yoktur.

Bozkurdumu bırakmadan, gerekirse odun taşımak için, körük basmak için geldim."


"Ben milliyetçi ve Atatürkçüyüm. Milliyetçiliğim Yusuf Akçura, Gaspıralı İsmail, Ziya Gökalp ve Atatürk çizgisinden beslenir.
Bu çizgiye İşçi Partisi'nden başka sahip çıkan siyasi hareket yok. Bunun için geldim."


"Türk milleti bölen, ayrıştıran değil; birleştiren, büyüten bir kavramdır. Sayın Doğu Perinçek "Türk de biziz, Kürt de biziz; hepimiz Türk Milletiyiz." sözünü yazdığında, biz mahkeme salonunda günlerdir bunun üzerinde tartışıyorduk. Bunun nasıl bir aşkla yazıldığının en yakın tanığıyım. O aşkı paylaştığım için geldim."


"Gizli anlaşmalarla memleketimiz satılmasın, derelerimiz tepelerimiz üçe beşe kapatılmasın diye...
Türk Ordusu Amerikan planlarının taşeronu, Mehmetçik de komşusunun katili olmasın diye...
Türk Ordusu dışarıda çuvalın, içeride Gladyo tertipçilerinin altında ezilmesin diye...
Amerikan Büyükelçisi Türkiye'de kimin Başbakan olacağına karar vermesin diye...
Yirmibirinci asırda Ortaçağ'a esir olmayalım diye...
Büyümelidir İşçi Partisi, bunun için çalışmaya geldim."


"Önce kızım üye oldu.
Ben yıllardır aynı mevzideydim ama o imzayı atmamıştım. Örgütsüzdüm. Şimdi onu da attım. Aslında biraz geç bile kaldım. Eşim, ablam, kızım benden çok önce atmışlardı o imzayı. Kadınlarımızı öncülerimiz yapan yine İşçi Partisi oldu. Kardeşimi bekledim biraz da... Onsuz olmazdı."

********
arşiv:
 
İki kahraman subay İşçi Partisi'ne katıldı 26 Aralık 2012
Öcalan'ı sorgulayan komutandan Ülkücü gençlere çağrı  2 Haziran 2012
********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder