29 Ocak 2014 Çarşamba

Dz. Kur. Alb. Mehmet Aygün'ün mektubu

29 ARA '13
HASDAL

Sevgili DOĞU PERİNÇEK,
Tüm bu yaşadığımız haksızlık ve hukuksuzluklar karşısındaki dimdik duruşunuzu HASDAL'dan 16. ayımda saygı ile selamlıyorum. Üstadın dediği gibi;
29 ARALIK 2013. "Bugün PAZAR
Bugün beni ilk defa güneşe çıkardılar
Ve ben ilk defa gökyüzünün bu kadar benden uzak
bu kadar mavi
bu kadar geniş olduğuna şaşarak
kımıldamadan oturdum...
...
Toprak, güneş ve ben,
Bahtiyarım..."
(imza)
Mehmet Aygün
Dz. Kur. Alb.


Doğu Perinçek, Alb. Aygün hakkında şu notu düşmüş (22 Ocak 2014 Aydınlık):
***********
HASDAL'DAN BAHTİYAR SUBAY SESLENİYOR:
'BEN ZATEN HAPİSTEYİM, SEN DÜŞÜN!'
Dz. Kur. Alb. Mehmet Aygün de, Hasdal'da nöbet yerinde Türk subayının feryadını ve görev sorumluluğunu yazmış. Şiiri şöyle bitiyor: "Ben zaten hapisteyim, sen düşün"
Ve şiir şöyle başlıyor:
"Dışarıda hava soğuk,
Hasdal'a ilk kar da düştü,
Ama yüreğimde yağmurlar yağıyor...
Her yer bembeyaz...
Günahsız, ihanetsiz, yalansız, bembeyaz...
Hava buz, hava soğuk;
Ama içim sımsıcak, vatan nöbetindeyim...
***********
Yazının tamamı:
***********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder