20 Eylül 2014 Cumartesi

E. Hava Tümg. Beyazıt Karataş İşçi Partisi'ne üye oldu



Balyoz tertibi ile 3 yıl cezaevinde kalan E. Tümgeneral Beyazıt Karataş, İzmir'de İşçi Partisi'ne üye oldu.


Tümg. Karataş ve İP İzmir İl Başkanı Av. Şen.

Cumhuriyet mitingleri devam ederken, tertip komitesi aniden mitinglerin sona erdiğini ilan etmişti. Ancak mitingler hep batı illerinde yapılmıştı. Doğuda hiç miting yapılmamıştı. Kafalarında Doğu Anadolu'yu başka bir bölge olarak görüyorlardı. Orada Türk Bayrağı taşınamaz, miting yapılamazdı. Ülkeyi kafalarında bölmüşlerdi. Ancak İşçi Partisi bu görüşte değildi. 9 Haziran 2007 günü Diyarbakır İstasyon Meydanı gelincik tarlasına dönmüştü. Polisler "Çok uzun zamandır burada Türk Bayrağı görmemiştik" diyorlardı. Yerel gazeteler "Birlik ve Kardeşlik" adı altında yapılan mitingin birlik mesajını manşetten veriyorlardı.






Tümg. Karataş: "O dönem Diyarbakır'da görevli idim. İşçi Partisi'ni ilk kez o mitingde tanıdım. Daha sonra, partinin toprak ağalarına karşı yürüttüğü mücadeleyi izledim." diyor. Köy Enstitüsü çıkışlı bir babanın oğlu olan Tümg. Karataş, bu olaylardan etkileniyor. Daha sonra, parti ile yolları Ergenekon ve Balyoz tertiplerinde kesişiyor. Partinin TSK'ya yapılan kumpasa karşı mücadelesi, kararını kesinleştiriyor. Partiye üye olacaktır.
Emekli Tümgeneral Beyazıt Karataş, İşçi Partisi’ne katılma gerekçelerini şöyle sıralıyor:

1- Atatürk ilke ve devrimlerini, Cumhuriyet değerlerini, ülkenin milli birliğini ve bütünlüğünü savunan eylemlere imza atan İP ile vatan cephesinde olmak istedim.
2- Ülkemizin büyük sorunlarla uğraştığı bu dönemde büyük bedeller ödeyerek sıkıntılara göğüs germiş İşçi Partisi'ni çözümün adresi olarak gördüm.
3- Türkiye’nin bölünme planını görüp çok önceden deşifre eden ve bunu her fırsatta topluma anlatan İşçi Partisi'nin bu görevine katılarak vatan borcumu yerine getirmeye devam etmek istiyorum.
4- Soykırım yalanlarının uluslararası alanda başarısızlığa uğratılması çalışmalarında İşçi Partisi ile yan yana yol almak istedim.
5- Silivri mahkemelerinde TSK’ya kumpası görüp korkmadan, yılmadan kitleleri harekete geçiren, bizlerin ve ailelerimizin yanında yer alan İşçi Partisi’nin mücadelesi içerisinde ben de olmak istedim.
6- Türkiye’de emeğe verdiği saygı ve bunun korunması için verdiği mücadelesiyle, ayrıca kamu değerlerinin korunmasındaki çabalarıyla İşçi Partisi’nin emek cephesinde olmak istedim.
7- Bölge başarısının korunmasındaki çabalarıyla dikkat çeken İşçi Partisi’yle “Yurtta barış, dünyada barış” ilkesinin ışığında ön saflarda olmak istedim.
8- İşçi Partisiyle toplumda öncü görevini yerine getirmek istedim.

Sonuç olarak; Öncülerin belirlbüyük sorunlarla uğraştığı bu dönemde büyük bedeller ödeyerek sıkıntılara göğüs germiş İşçi Partisi’ni çözümün adresi olarak gördüm.

***********

arşiv:
Asker kökenli İşçi Partisi üyeleri

27 Mayıs Devrimcisi, MBK Üyesi, İP Genel Başkan Yard.
E. Kurmay Albay Suphi Karaman'ı kaybettik 15 Nisan 2004



E. Hava Pilot Korgeneral Yaşar Müjdeci İşçi Partisi'ne üye oldu 28 Mayıs 2006

E. Yüzbaşı Muzaffer Tekin: Üye olmayı kabul ediyorum 29 Ocak 2009


Kıbrıs'a inen ilk komando paraşüt birliğinin komutanı İP MKK Üyesi
E. Albay Dinçer Kömek'in adı altın harflerle yazılacak 7 Mart 2009

Albay Uğur: "Hesap sormadan ölmek yooook" 9 Aralık 2011

NATO beratını yırtan İP MKK Üyesi
E. Binbaşı Zafer Şen gözaltına alındı 18 Aralık 2011

Öcalan'ı sorgulayan komutandan Ülkücü gençlere çağrı 2 Haziran 2012

İki kahraman subay İşçi Partisi'ne katıldı
E. Kıd. Alb. Hasan Atilla Uğur ve E. Yzb. Hasan Ataman Yıldırım 26 Aralık 2012

Gerekirse odun taşımak, körük basmak için geldim
Gazi Astsubay Oktay Yıldırım 10 Haziran 2013
E. Tuğgeneral Ersöz ve eşi İşçi Partisi'ne üye oldu 27 Temmuz 2013

E. Tümgeneral Naci Beştepe İşçi Partisi'nde 25 Eylül 2013

Foça'da E. Dz. Kurmay Albay Yavuz Efe rüzgarı esiyor 6 Şubat 2014

Teslim olmamak devrimci subayın karakteridir 17 Şubat 2014

Albay Tekin: Aklanarak başım dik çıkmak istiyorum
Kıbrıs Zafertepe fatihi, ordumuzda 7 göbekten asker tek subay 21 Şubat 2014

Komutanlardan İşçi Partisi'ne destek açıklaması 233 imzaya ulaştı 31 Mart 2014


E. Jan. Kıd. Albay Hasan Atilla Uğur İşçi Partisi Genel Başkan Yardımcısı 8 Nisan 2014

İşçi Partisi yönetiminde değişiklik yapıldı 11 Nisan 2014

Servet komutanımızı kaybettik 24 Mayıs 2014
İP E. Genel Bşk. Yrd., USMER Başkanı E. Tuğg. Servet Cömert aramızdan ayrıldı.



***********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder