2 Temmuz 2014 Çarşamba

Fethullahçı CHP Milletvekili veryansın etti

Kılıçdaroğlu'nun Sarıgül kontenjanından paraşütle indirdiği Fethullahçı vekil Faik Tunay, veryansın etti.


Süheyl Batum'a çok bozulmuştu. Nasıl olur da Süheyl Batum Ulusal Kanal canlı yayınında Atatürkçü birisini, hem de bir kadını Cumhurbaşkanı adayı ilan edebilirdi? Gül gibi Fettoşçu Tekmeledin varken...

"Vah vah, canlı yayında birisinin adaylığı için bir vekil imza atmış, şova bak! Atatürk adını kullana kullana en büyük zararı siz veriyorsunuz."

Şeriatçılarda yaygın olarak görülen saygısız ve aşağılayıcı üslup.

Duyan da, Atatürk'e zarar verilmesini istemeyen bir Atatürkçü konuşuyor sanır. Halbuki "Atatürkçülük ve laiklik dar kalıp" diye ötede beride demeçler veren kendisiydi.




Tunay sözlerine şöyle devam etti:
"Kemal Bey sayesinde vekil ol, çık en ağır eleştirileri yap. Sizin temsil ettiğiniz gurubun oy karşılığı son seçimde binde dört, bu işte."

Halbuki Süheyl Batum yılların CHP'lisi idi, kimse sayesinde vekil olmamıştı. Kemal Bey sayesinde vekil olan aslı Faik Tunay idi.

Kendisini Fethullah kontenjanından CHP'ye sokan Sarıgül'e borcunu ödemek için Belediye Başkan adaylığını var kuvveti ile desteklemişti.



CHP'li değildi. AKP'nin Haber 7 sitesine şöyle bir demeç vermişti:
"Ben CHP'li değilim, sadece CHP'den Milletvekili seçildim, Özal hayranı bir siyasetçiyim"




"CHP'li değilim. Benim bu görüşlerimi (Fethullahçı olduğunu, CHP'li olmadığını kastediyor) Genel Başkanımız Kılıçdaroğlu da biliyordu ve beni destekliyordu. CHP'ye beni özellikle kabul etti."

Kemal Bey sayesinde vekil olduğunu işte böyle itiraf etmişti. Herkesi kendi gibi sandığı için de Süheyl Batum'a "Kemal Bey sayesinde vekil oldun" diyebiliyordu.


Meclise CHP'lilerle değil, AKP'lilerle birlikte girip çıkardı. Ta ki Fettoş ile Tayyip'in arası açılana kadar.
"Fethullah Gülen'in başarılarına şahit olup takdir etmemek, haklarını teslim etmemek vicdansızlık olur" diyordu. 


"İlker Başbuğ'un yaptığı vatan hainliği" dedi.Ergenekon tertibini var gücüyle destekledi. "Ordu içindeki darbe sevdalılarını deşifre etmemiz şart" diyordu. Kemal Bey bütün bu açıklamalara hiç sesini çıkarmıyordu. Çünkü görüşlerini biliyordu ve destekliyordu.


CHP içinde yurtseverlere ve ordumuza karşı yapılan Ergenekon, Balyoz tertiplerine karşı duran Milletvekillerini kastederek: "İnşallah CHP'de darbeciler bir daha başa geçmesin" diyordu.


Tekmeledin'i destekleyenlerin görüşleri işte bunlar. Tekmeledin'den sözde "Atatürkçü bir laik" çıkarmaya soyunanların önü kapalı.

***********


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder