3 Temmuz 2014 Perşembe

Ekmel: "AK Parti kurucusu dostlarım istedi, aday oldum"

3 Temmuz 2014 akşamı CNN'de Taha Akyol'un sunduğu "Eğrisi Doğrusu" programında Tekmeledin ağzından kaçırdı:

"AK Parti kurucusu dostlarım istedi, Cumhurbaşkanlığı'na aday oldum."




2,5 dakikalık video kaydı:

Kayıttan önemli bölümler:
(Tekmeledin'in bozuk cümlelerini düzeltmeden veriyorum)

"Kılıçdaroğlu ve Bahçeli Cumhurbaşkanı adayı için şu unsurlar olması lazım yani muhafazakar, milliyetçi, orta sağ vesaire. Cumhuriyetin temel prensiplerine sadık vesaire. Tabii ben kendime alınmadım."
(Bu istenen hususlar onda olmadığı için üzerine alınmamış.)

"2 taraftan da temaslar geldi, ben teşekkür ettim. Beni mazur görünüz dedim."
(Kılıçdaroğlu ve Bahçeli buna aday ol demişler, kabul etmemiş.)

"Baktım 2 taraftan da ısrar var. Ve hatta, benim çok yakın dostlarım olan AK Parti kurucuları ve halen AK Parti'de aktif olarak yer alan bazı dostlarımız var. Bunlar da aynı şekilde yani Türkiyenin bir demokratik alternatife ihtiyacı vardı. Türk Milleti size görev veriyor"
(Hazreti Ekmel'in çok yakın dostları olan AKP kurucuları ve halen AKP'de görev yapan kişiler "Türkiye'nin demokratik alternatife ihtiyacı var, CHP ve MHP'nin teklifini kabul et, çatı adayı ol" demişler)

"Ben de sonunda şairin dediği gibi....
Yani bir şey siz talep etmeden gelirse ve bu Hak'tan... Allah'tan bir hak görevi gelirse bunu ancak ehl-i edep olarak kabul etmeniz lazım. Ben de bunu bu şekilde kabul ettim"
(Kılıçdaroğlu ve Bahçeli ısrarla teklif ettikleri halde Ekmel Bey kabul etmemiş. Amma, ne zaman ki çok yakın dostları olan AKP kurucuları ve halen AKP'de görev yapan kişiler "aday ol" demiş, o zaman kabul etmiş. Çünkü bunu kendisi istememiş, bu görev ona Allah'tan gelmiş. Bu durumda, Allah bu görevi ona AKP kodamanları aracılığı ile bildiriyor. Yani AKP bir nevi Cebrail görevi görüyor. Hazreti Ekmel de yeni peygamber oluyor. Veya halife???)

Hu huuu... Sayın Kılıçların Efendisi... Sayın Bahçe Sahibi Devlet Efendi... Hu huuu... Çatı adayı kimin adayı anladınız mı şimdi???

Anlamadınızsa da anlamış gibi yapın, saat sabahın üçü, beni daha fazla yormayın.
Vesselam.

Gecenin dibinden not:
Hz. Ekmel, bu sözleri ağzından kaçırmadı. Bunları söyledi ki, duyulsun, aslında AKP'nin adayı olduğu anlaşılsın, midesi bulanan CHP ve MHP'liler oy vermesin, seçilemesin, Tayyip açık ara ipi göğüslesin.
Tezgahı hala göremedinizse de görmüş gibi yapın, saat sabahın üçü, beni daha fazla yormayın.

***********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder