28 Mart 2017 Salı

Aydınlık'ın Adil Öksüz haberine yasaklama getirildi

Aydınlık yazdı, AKP iktidarı sustu, mahkeme yayın yasağı getirdi.

Normal uygulamada suç duyurusu kabul edilerek soruşturma başlatılması
gerekirken, AKP'li Samsun İlk Adım Belediye Başkanı Erdoğan Tok'un avu-
katının başvurusu üzerine Samsun Cumhuriyet Başsavcılığı habere jet
hızla yasak getirdi. Haber linklerinin yasaklanmasına başlandı.

Aydınlık, 26 Mart 2017

Firari FETÖ Hava Kuvvetleri İmamı Adil Öksüz AKP'li Vekilin aracıyla kaçtı.

AKP Samsun Milletvekili Fuat Köktaş'ın aracıyla Samsun'a kaçtığı ve yine aynı
araçla gittiği AKP'li İlk Adım Belediye Başkanı Erdoğan Tok'un evinde saklan-
dığı iddia ediliyor.

İddiaya göre İlk Adım Belediye Başkanı Erdoğan Tok Savcılığa çağırıldı.
Savcı MOBESE görüntülerini gösterince Tok "Adil Öksüz olduğunu bilmi-
yordum" dedi.

Adil Öksüz, Samsun'daki Yeşilyurt Limanı üzerinden deniz yolu ile Batum'a,
oradan da uçakla Kırgızistan'a geçti.

Öksüz'ün Kanada'ya geçmeye çalıştığı da gelen bilgiler arasında


tıklanınca "erişime engellenmiştir" yazısı çıkıyor. 


**********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder