10 Şubat 2015 Salı

Öcalan'ı yargılayan Hakim İşçi Partisi'nde

Öcalan'ı İmralı'da yargılayan Hakim Turgut Okyay, İşçi Partisi'ne katıldı.

Aydınlık, 10 Şubat 2015

Ankara'da yapılan üye kabul törenine Öcalan'ı İmralı'da sorgulayan İşçi Partisi Genel Başkan Yardımcısı E. Jan. Kıd. Albay Hasan Atilla Uğur da katıldı.

Hasan Atilla Uğur - Doğu Perinçek - Turgut Okyay

Hakim Turgut Okyay törende şöyle konuştu:

"Birlik ve beraberliği savunan, Atatürk İlkeleri'ne bağlı, laik, demokrat ve özgürlükçü tek parti İşçi Partisi'dir. Ölünceye kadar hizmet edeceğim."

"Doğu Perinçek'i de yargıladım. Ancak, suçsuz olduğu için beraat kararı verdim."

"42 sene yargıda çalıştım. 30 yılım DGM ve Ağır Ceza Mahkemesi Başkanlığı ile geçti. Türkiye'de ilk kez Hizbullah örgütünü, Selefi örgütünü bizim mahkeme mahkum etti."

"İmralı yargılamalarından sonra Yargıtay üyesi oldum, 2006 yılında yaş haddinden emekli oldum."

*********
Doğu Perinçek, yargılama olayı hakkında şunları söyledi:

“Sayın Turgut Okyay beni de yargıladı. Biz sınıf arkadaşı olduğumuz halde sınıf arkadaşı olduğumuzu duyuran en ufak bir tavrı olmamıştır. Öyle bir yargıçtır ki bırak sınıf arkadaşını oğlu gelse, amcası, dayısı gelse, bir çobana, işçiye, sanayiciye hangi işlemi yapıyorsa, hukuk gereği onu yapar. Örnek bir yargıçtır. Bu Cumhuriyet yargı geleneğidir. Bunu övünç ve huzurla söylüyorum

Hakim Okyay'in "Duta çıkan Hakim" ünvanı alması olayını ve Perinçek'in 15 Şubat Vatanda Birleşme Günü için söylediklerini okumak için:

*********
arşiv:
E. Jan. Kıd. Albay Hasan Atilla Uğur İşçi Partisi Genel Başkan Yardımcısı

*********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder