5 Eylül 2019 Perşembe

Harbi Kürt benim. 10 yıl partiye çalıştım. Haram olsun.

Öncü Kadın Genel Başkanı Meltem Ayvalı'nın sözleri bugün Aydınlık
gazetesine manşet oldu: "Onlar hepimizin annesi"

22 Ağustos'ta HDP önünde oturma eylemine katılan Hacire Akar, iki gün
sonra 24 Ağustos'ta oğlunu PKK'nın elinden kurtarmayı başarmıştı.

3 Eylül günü 3 aile daha eyleme katıldı. Önce Şahap - Fevziye Çetinkaya çifti
geldi. PKK'nın 4 yıl önce 10 yaşındaki oğlu Azat'ı kaçırdığı Remziye Akkoyun
ve oğulları Mustafa'nın peşine düşen  Rauf - Ayşegül Biçer çifti.
17 yaşındaki oğlu Yusuf'un kaçırıldığını söyleyen Celil Begdaş 
da 4 Eylül günü eyleme katıldı: 

"Ben ölüm orucuna giriyorum. Kimse de beni durduramaz.
Ya oğlum ya ölüm. Oğlum 5 Mayıs'ta HDP İl binasının 2. katına girdi ve bir
daha çıkmadı. Ben harbi Kürtüm, bunlar gibi sahte Kürt değilim. Daha 
önce de eylem yaptım. Benim oğlumu getirsinler, kendi oğulları gitsin.

Oğlum için buraya gelen eşime 'Git kendini yak' dediler.

Ben ve eşim kafayı yedik. Harbi Kürt benim. 10 yıl partiye çalıştım.
Haram olsun onlara. Bu kapıdan bana saldırdılar."

Video kaydı:



+++

Ananın feryadı:
"Senin karın hangi plajlarda sen bunu desene"

HDP yöneticilerinin lüks içinde yaşayan, milyonluk kolejlerde 
okuyan, lüks arabalara binen, havuzlu villalarda yaşayan çocukları.

Video kaydı:
https://twitter.com/ceyhan_ulus/status/1169169634043580416

+++

Şahap - Fevziye Çetinkaya'nın feryadı:
Video kaydı:
https://twitter.com/teroretavizyok_/status/1169123344224067584

+++

Ayşegül Biçer'in feryadı:
Video kaydı:
https://twitter.com/brahimTemo1/status/1169358388154818561

+++

Dün HDP Diyarbakır İl Başkanlığı önünde özellikle başları tülbentli kadınlar
anaların üzerine sürülmüştü. Bunlardan öne çıkanı HDP Milletvekili Remziye
Tosun idi. Durup dinlenmeden "Vatan Partisi buradan defolup gidecek, alçaklar"
diye yırtınıp durmuş ve analardan şu yanıtları almıştı:

"Alçak sizsiniz. Alçak sizsiniz siz."

"Vatan Partisi değil siz geri çekilin, yeter artık."

"Vatan Partisi'ne kurban olun."

"PKK'ye katıldığı zaman alkış, çocuğumu ver deyince defol. Onlarda şeref
yok. Ne Kürdistan davasıymış. İstemiyoruz. Her türlü imkan sunuluyor bize.
Ne olmuş bize?"

+++

Remziye Tosun'un sicili kabarık.

Hendek savaşları sırasında Sur'da 10 ay kalarak teröristlere yardım etti.
Sur'da yaralanan teröristleri tedavi etti.
Eren Bülbül'ün katili olan PKK'lının cenazesine katıldı.
Diyarbakır'da Polisin kolunu ısırdı.
Bakınız:
https://www.aydinlik.com.tr/bakin-o-provokator-kim-cikti-politika-eylul-2019-2

+++
arşiv:

Vatan Partisi defolup gidecek, alçaklar. Alçak sizsiniz.   4 Eylül 2019

Başlarım Kürdistan davanıza. HDP kepenk indirdi.   4 Eylül 2019

+++

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder