9 Aralık 2011 Cuma

Kozinoğlu: Fethullah Gülen okullarını bir bir kapattıracağım


▪ Üst düzey MİT yöneticisi Kaşif Kozinoğlu, cezaevinden çıkar çıkmaz neler yapacağını şöyle anlatıyor:
“Ben ilk etapta çok kısa sürede bu ülkelere gideceğim.
Önce tüm dünyadaki Fethullah Gülen okullarını peş peşe kapattıracağım.
Bizi destekleyen açıklamalar yaptıracağım.”
 
 Açıklamalar, Kaşif Kozinoğlu’nun kimleri rahatsız ettiğini gösterir nitelikte…
 
** Kaşif Kozinoğlu'nun ölümün ardından Savcı,
    Kozinoğlu'nun koğuşuna gelerek 40 sayfalık savunmasına el koydu. 
**Mahkeme, Kozinoğlu'nun 40 sayfalık savunmasına
   ve avukatına göndermek için yazdığı mektuba gizlilik kararı koydu. 
**Parça parça Yarsuvat Hukuk Bürosu'na gönderdiği
   1000 sayfalık el yazısı açıklama ve yazışmaların akıbeti meçhul.
**Dolayısıyla, şu ana kadar Kozinoğlu olayını aydınlatacak tek kaynak Aydınlık.
 
Aydınlık'ta 14 gündür yayımlanan Kozinoğlu'nun açıklamalarından Türkiye kamuoyu çok önemli bilgilere ulaştı. Bu açıklamalar Türkiye'de BOP Eşbaşkanlığı ve Cemaatin suçlarını ve ihanete varan uygulamalarını göstermenin yanında Kozinoğlu'nun neden hedef alındığını da açıklar nitelikte. Zaten cemaat uzun zamandır Kozinoğlu'nu yurtdışındaki Gülen okullarına karşı aldığı tutumdan dolayı hedef alıyordu.
 
Ölüme götüren suçlar
++++++++++++++++++
 
Kozinoğlu, cezaevinden çıkınca yapacaklarını sıralıyor.
31 ülkedeki etkisini ve o ülkelerde Gülen cemaati'ne ve AKP'nin yasadışı faaliyetlerine karşı neler yapabileceğini anlatıyor.
İşte Kozinoğlu'ndan çok önemli açıklamalar:
"Ben ilk etapta çok kısa sürede bu ülkelere gideceğim. Önce tüm dünyadaki Fethullah Gülen okullarını peş peşe kapattıracağım.
Bizi destekleyen açıklamalar yaptıracağım. Ekonomik pazarımızı olduğundan daha fazla arttıracağım.
Mısır, Tunus, Katar, Birleşik Arap Emirlikleri vb. başka ülkeler de var.
Onlarla da tanışıyorum. Sonra onlara giderim, ilk önce bu 31 ülke..."



ABD
• İncirlik Üssü'nün kapatılması en etkili tehdittir.
• Füze Kalkanı'nın askıya alınması....
F. Gülen'i kesin alırım. Abimi de kullanacağım.
 
Almanya
• En problemsiz ülke.
• Deniz Feneri'nin AKP'ye dayandığı (dayandığını gösteren) gizli bilgileri alırım.
• Zaten şu anda Fethullah Gülen okullarını kapatmak için süreç başlattılar.
   Tüm (gizli) servisleri tanıyorum.
 
Fransa
• Fransa gönüllü yapacaktır (iç ve dış servisi).
• Her istediğim açıklamayı yaptırım.
• PKK'lıları verirler.
 
Hollanda
• Herşeyi gönüllü yaparlar.
• Çok iyi ilişkiler mevcuttur.
 
Azerbaycan
• İlhan Aliyev beni çok seviyor ve çok iyi tanıyor.
•  (Gizli) Servis Başkanı kankam. 1. yardımcı A. Nagiyev talebem.
• "Haydar Aliyev Devlet Nişanı" sahibiyim.
 
Kazakistan
• Nursultan Nazarbayev'den başlamak üzere iç ve dış servis ile Dışişleri Bakanlığı'nda çok yakın dostlarım var. Hiç problem yaşamam.
• İstihbarat nişanı sahibiyim.
 
Özbekistan
• 2. vatanım gibi.
• Türkiye'de savaşacak asker bile alırım.
• İstihbarat nişanı sahibiyim.
 
Çin
• Yakın ilişkilerim var.• Sincan-Uygur dengelemesi ile işi bitiririm.
 
Afganistan
• Diplomatik pasaport sahibiyim.
• Etnik grupların hepsini tanıyorum,
• Buradan ABD'yi çok kötü sıkıştırırım.
• 3 partim var.
• Çok daha fazlasını yaparım.
 
Arnavutluk
• Cumhurbaşkanı S. Berisha'dan 1. sınıf devlet nişanım var.
 
Suriye
Bu yönetime istediğimi yaptırırım. Bu ülkede görev yaptım.
 
Macaristan
• İç-dış servis ve Başbakan beni çok seviyor ve beni takdir ediyor.
• Uzun yıllar ilişkim var. Her açıklamayı yaptırırım.
 
• Çekoslovakya, Bulgaristan ve Avusturya servisleri beni tanıyor. Ortaklıklarım oldu.
 
Hindistan
• Servisi çok iyi tanıyor.
• Zira ülke AKP'yi hiç sevmiyor.
 
İran
• Uzun yıllardır, çok yakın irtibatlarım var.
• 1997 Mayıs'ında Afganistan'da adamlarını kurtarmıştım. Beni unutmuyorlar.
• Farsça da bilmem hoşlarına gidiyor (1980 Ordu Dil Okulu Farsça bölümü birincisiyim.)
 
Japonya
• Uzun yıllardır yakın irtibatım var.
 
• AKP'yi sevmiyorlar."
 
Kozinoğlu bunların dışında Nahcivan, Arnavutluk, Bosna hersek, Fas, Ukrayna, Norveç, Rusya, Kırgızistan, Tayvan, Güney Kore ve Malezya ile de yakın ilişkileri olduğunu ifade ediyor.
 
Kozinoğlu’nun Açıklaması : Fethullah Gülen okullarını bir bir kapattıracağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder