21 Mart 2021 Pazar

Erdoğan'dan Putin'e çok akıllı, çok şık konuşma desteği


ABD Başkanı Biden, Putin'in katil olduğunu ve ABD seçimlerine
müdahale ettiği için bedel ödeyeceğini söyledi. 

Boş teneke tıngırdar örneği Boş Bidon zıngırdadı.

ABC News muhabiri Stefanopulos sordu, Biden yanıtladı:

Biden:
"Ocak ayı sonunda Putin ile uzun bir telefon görüşmesi yaptım.
Rusya'nın ABD seçimlerine müdahale ettiği iddialarının kanıtlan-
ması durumunda karşılık verilebileceği konusunda onu uyardım.
Putin'e: 'Seni tanıyorum, sen de beni tanıyorsun, eğer bu iddia-
ların gerçek olduğunu tespit edersem, o zaman hazırlıklı ol' dedim."

Stefanopulos:
"Yani Putin'i tanıyorsunuz, onun bir katil olduğunu mu düşünüyor-
sunuz?"

Biden:
"Evet, bedel ödeyecek, göreceksin." 


+++

Putin, bu sözleri şöyle yanıtladı:

"Başka bir ülkeyi, devleti, halkı ya da kişileri değerlendirmek aynaya
bakmak gibidir. Amerikan meslekdaşımın (Biden'ın) açıklamalarına
gelince, söylediği gibi şahsen tanışıyoruz. Ona ne mi derdim? "Sağ-
lığınız yerinde olsun' derdim, ona iyi bir sağlık dilerdim. İroni ya da
şaka yapmıyorum."

ve sözlerine şöyle devam etti:

Putin'den Biden'a "katil" cevabı: Ona sağlık diliyorum, şaka değil. Çocukken oynarken şöyle derdik: "Kendi diyen kendi olur." Basit bir çocuk şakası değil. Psikolojik, derin anlamı var. Her zaman başkalarında kendi özelliklerimizi görürüz. Ona göre hareketlerini değerlendiririz.

Video kaydı 36 saniye:

"Aynaya bak kendini gör, başkalarını da kendin gibi katil
sanıyorsun" dedi diplomatik lisanla.  

+++

Bu anda Tayyip Erdoğan devreye girdi.
Boş Bidon'a ağzının payını verdi.
aTV sunucusu "Erdoğan Putin'e destek verdi" yorumunu yaptı.


"Sayın Biden'ın Putin'le ilgili bu ifadeleri, bir devlet başkanına
yakışmayan bir ifadedir, ve bir devlet başkanına böyle bir ifa-
deyi kullanması kabul edilebilir, yenilir yutulur bir ifade değildir."

"Bana göre de Sayın Putin gerçekten çok çok akıllıca, çok şık
bir cevap vermek suretiyle de gereğini yapmıştır."

Video kaydı 2:05 dakika: 



+++

Böylece, Türkiye, safını bir kez daha tüm dünyaya açıkladı.
Atlantik'in karşısında,
Avrasya'nın yanındayız.

Niçin Atlantik'in karşısındayız?
Çünkü ülkemizi bölmek isteyen, bu amaçla PKK ve FETÖ
araçlarını kullanan Atlantik.

Ülkemizi savunmak için hava savunma sistemi (S-400 gibi) 
almamıza karşı çıkan Atlantik.

KKTC'nin Rum kesimine federasyon yoluyla yama yapılması
için bastıran Atlantik.

Meis Adası'nı bahane ederek Doğu Akdeniz'deki deniz alanımıza
el koymak, bizi Antalya Körfezi'ne hapsetmek isteyen Atlantik.

Keyfimizden değil, bize düşmanlık yaptığı ve bunda ısrar ettiği
için Atlantik'in karşısındayız.

Ve bizim gibi Atlantik tehditleri altında olan Avrasya ülkelerinin
yanındayız. Birlikteyiz. Birlikten kuvvet doğar.

Bakınız: 
Asya Çağı'nı Birleşmiş Milletler Kürsüsü'nden ilan ettik

+++

"Tayyip Biden'dan telefon bekliyor, Biden aramadı diye endişe
içinde. Telefonu yastığının yanına koyup uyuyor" gibi gerçek
dışı ümitlere kapılan Biden muhalefeti şimdi ağlayıp inlemeye
devam edebilir.

70 küsur yıllık Atlantik (NATO - ABD) bağımlılığından kurtuluyoruz.
Ülkemizi "Demokrasi Batı'da, Asya'da diktatörler var"  bahanesiyle
tekrar Atlantik boyunduruğuna sokmak isteyen Biden muhalefeti
asla başarılı olamayacak.

Bakınız: 
Türkiye'nin AB'den kopmasına izin vermeyiz

+++

arşiv:

Erdoğan - Putin muhabbeti zirvede: Erkek adam. Özü sözü bir. 

+++

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder