13 Ekim 2016 Perşembe

İyi bilmezdim, hakkımı helal etmiyorum

Türk milletinin hislerine şöyle tercüman oluyorum:

Oğlu mısır ithal ederken gümrük vergisini sıfırlayıp oğlunun mısırı
sıfır vergi ile gümrükten geçtikten sonra mısırın gümrük vergisini
yüzde onsekize çıkaran adama hakkımı haram ediyorum.

Kendisini iyi bilmezdim. Cebini doldurmak için her türlü fırıldağı
çevirdi, her türlü hileyi yaptı, milletin hakkını yedi, huzura kul hakkı
ile çıkacağı gibi kefenin cebi de hem maddi hem manevi anlamda
boş kaldı.


Bu milletin 80 yılda dişinden tırnağından artırarak yaptığı fabrikaları,
işletmeleri, bankaları 10 yılda yok fiyatına yabancılara satan bu zata
Türk Milleti adına hakkımı haram ediyorum.

Halkın malını kendi malı gibi satana hakkımı helal etmiyorum.


Sıvı yumurta fabrikası kurup bütün büyük yemek ihalelerine mal satan,
siyasi kimliğini kullanarak servetine servet katan bu zata hakkımı helal
etmiyorum.

Gerek kendisi ticaret yapan, gerekse akrabalarının ticaret yapmasına izin
veren ve böylece mevkisini kullanarak servet sahibi olan devlet adamlarının
hiç birisine hakkımı helal etmedim, etmeyeceğim.


Emperyalizmin "Sat herşeyi ulan" emrine "lebbeyk" diyerek aşağıdaki
herzeleri yumurtlamış olan bu zata hakkımı haram ediyorum:

SEKA için:
Stratejik yer imiş. Ne stratejisi, önemli olan müşteri bulmak. Müşteri gece
gelsin, pijamayla çıkarım karşılarına. Seviyorum bu işleri arkadaş.

ŞEKER FABRİKALARI için:
Kar edeni de, zarar edeni de satacağız.

TEKEL için:
Babalar gibi satarız.

PETKİM için:
Ülkenin igal altına girdiğini söylüyorlar. Gelsinler işgal etsinler.

TÜPRAŞ için:
Parayı veren düdüğü çalar. "TÜPRAŞ'ı Ruslara satar mısın" diyorlar,
satarım arkadaş.

LİMANLAR için:
Ne banka bırakacağız, ne fabrika. Ne de işletme. Liman da bırakmayacağız.
Hepsini satacağız.

SÜMERBANK için:
Sümerbank tarihten siliniyor. Elinde bir şey kalmadığı için ismini de
kaldırıyoruz.

(Herzeler Sayın Mahmut Özyürek'in bugünkü yazısından alıntılanmıştır) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder