12 Nisan 2015 Pazar

Gazi ve şehit ailelerinin yuvası VATAN Partisi

Vatan Partisi Şehit Aileleri ve Gaziler Bürosu başkanı Güneydoğu Gazisi Ertan Acır seslendi:

"Gazilerin ve şehit ailelerinin yuvası Vatan Partisi'dir. Hepsine sesleniyorum, gelsinler, bizlerle birlikte bir hafta olsunlar, hepsini fikirleri değişecektir."

"2012'de öz yeğenimi Şırnak Uludere'de şehit verdim. Ben hem gaziyim, hem şehit yakınıyım."

"Malul sayılmayan gaziler var, vazife malulleri, harp malulleri var. Problemleri çok iyi biliyorum. Zaten komutanlarım burada, bu işi çözeriz."

"Dedem Kürt, babam Kürt, ben de Kürdüm, gazi oldum. Şehidim de Kürttü. Biz birleştirici unsuruz. Milletimizi birleştireceğiz. Etle tırnağı nasıl ayıracaklar anlamıyorum."

Eğer Meclis'e Vatan Partisi girerse, gazilerin ve şehitlerin yumruğu ben olacağım. Hasip Kaplan'ın karşısında ben olacağım."

*********

Vatan Partisi'nin gazi ve şehit yakını Milletvekili adayları:

Gazi Ertan Acır: Ankara 2. Bölge 3. sıra

Gazi Reşit Can (Türkiye Harp Malulü Gaziler, Şehit Dul ve Yetimleri Diyarbakır Şube Başkanı): Diyarbakır 2. sıra

Şehit babası Sezai Okay: Bursa 1. sıra

Yılmaz Özdil, Ertan Acır. Adalet Nöbeti, Ankara

arşiv:

VATAN'da gazinin rütbesi generalden büyük

*********


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder