9 Eylül 2017 Cumartesi

CHP'de Kürdistan çatlağı ve HDP'nin Yılmaz'a hücumu

CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu ve Parti Meclisi Üyesi Sezgin Tanrıkulu bir
yanda, Genel Başkan Yardımcısı Öztürk Yılmaz çatlağın öbür yanında.


KK'nun kendisini ziyaret eden Referanduma Destek Komitesi'ne "Referandum
haktır" dediğini Komite Üyesi Çiftyürek açıklamış, Aydınlık manşete taşımıştı.
KK cenahından bir haftadır yalanlama gelmemesi haberin doğru olduğunu
gösteriyordu. 
Bakınız:

http://aliserdarbolat.blogspot.com.tr/2017/09/klcdaroglu-referandum-sozlerini.html

*********
Kısa bir süre sonra Gölge CIA olarak bilinen Stratfor'un TR705 olarak kod-
ladığı PKK avukatı
CHP PM Üyesi Sezgin Tanrıkulu da referandumu savun-
du:
"Türkiye'nin referanduma olan tepkisi gereksiz. Ben bir vatandaş olarak
referandumu destekliyorum".
Tanrıkulu'nun Cumhuriyet gazetesinde yayım-
lanan yazısından bölümler için bakınız:


*********
Aydınlık'ın haberi üzerine Komite Üyeleri Kılıçdaroğlu'na arka çıktılar:


Aydınlık, 5 Eylül 2017
*********
Komite Üyesi Sıtkı Zilan'ın Kılıçdaroğlu ve Tanrıkulu hakkındaki görüşleri

  Sep 4
O heyette yer alan biri olarak; Sayın Kılıçdaroğlu'nun barışsever ve mütevazi kişiliğine şahit oldum. Kürdistan halkının özgürlüğü tabii hak
  Sep 4
Aydınlık, MHP ve AKP'nin İslamcı medyası; Kürdistan'a karşı bir olmuş; CHP'nin suskunluğu onları çıldırtıyor. Kılıçdaroğlu bu oyuna gelmez.
  Sep 4
Kılıçdaroğlu bu oyuna gelmez; süreci sukut ederek geçirirse kazançlı çıkar. Akp, yarın tüm suçu Bahçeli'ye yıkar, Kürdistan'ı sahiplenir de.
  Sep 5
Orası Kuzey Irak değil, Kürdistan'ın Güneyi. Biz, Barzanici değil Kürdistani'yiz. TR halkıyla dost, İnkarcılarla hsm
  Sep 5
Kemal Kılıçdaroğlu nun heyetimizle görüşmesi ve tutumu, CHP adina tarihi bir dönüm noktası; bu tutumunu muhafaza etmesi CHP'ye kazandırır.
  Sep 5
Perinçekçi Aydınlıkçılar CHP'yi kendileri gibi sert tepki vermeye, karşı koymaya kışkırtıyor, zorlamak istiyor. CHP bu oyuna gelmemelidir.
  Sep 5Ay
Aydınlık, CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu'ndan sonra, Kürt Vekil Tanrıkulu'nu hedef aldı. Hedef Kürtler ve Kürdistan:

*********
CHP Genel Başkan Yard. Öztürk Yılmaz, Aydınlık'ın sorusunu şöyle yanıtlamıştı

"Görüşme hakkında bilgim yok. Ancak Rudaw'a (Barzani'nin Haber Ajansı)
verdiğim röportajda açıkça Irak'ın toprak bütünlüğünü savundum, Barzani'ye
'Bu sevdadan vazgeç' çağrısı yaptım. Özyürek'in açıklamaları propaganda."

Öztürk Yılmaz, 8 Eylül'de Meclis'te yaptığı açıklamada şöyle dedi:

"Referandum yapılırsa gayrımeşru olarak göreceğiz,
çıkan sonucu tanımayacağız"

*********
Sıtkı Zilan'ın Öztürk Yılmaz hakkındaki görüşü:


  2h
Bizim bu vatandaşla anlaşmamız ve dediklerini meşru görmemiz mümkün değildir. Meşru; şeriata/hukuka uygun demektir. Kemalizm meşru değildir.
Sıdkı Zilan added,


*********

Sıtkı Zilan'dan sonra HDP'liler de Öztürk Yılmaz'a hücuma geçtiler: 


Bölücülerin her iki taraf hakkındaki görüşleri yeteri kadar aydınlatıcı.

*********
Rıza Zelyut 7 Eylül 2017 günlü Aydınlık'taki köşesinde şöyle diyor:

"Şu an CHP'de Atatürkçü, laik, antiemperyalist bir yönetim yoktur.
Bu çizgide olanlar CHP tabanını kandırmak için süs biberi gibi partide
tutulan üç beş kişiden ibaret hale gelmiştir."


********* 
arşiv
Kılıçdaroğlu referandum sözlerini yalanlamadı   7 Eylül 2017
http://aliserdarbolat.blogspot.com.tr/2017/09/klcdaroglu-referandum-sozlerini.html
Y-CHP cenahından Kürdistan muhabbetleri    6 Eylül 2017
http://aliserdarbolat.blogspot.com.tr/2017/09/y-chp-cenahndan-kurdistan-muhabbetleri.html

********* 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder