6 Haziran 2018 Çarşamba

İmam Hatipler, tarikat okul ve yurtları ne olacak

Muhalefetten tık yok.
İmam Hatip, tarikat okulu ve yurdu gibi sorunlar umurlarında bile değil.
İşte Vatan Partisi farkı:



Vatan Partisi Seçim Bildirgesi 2018 (özet)

Madde 60:
Cumhuriyet Devrimi Kanunları'na göre yasa dışı olan
tarikatlara
ve vakıflara ait okullar ve yurtlar
ile bütün özel okullar ve özel
eğitim kurumları kamulaştırılarak Öğretimin Birliği sağlanacaktır.

Milli Eğitim Bakanlığı Matbaası yeniden açılarak eğitim malzemeleri
burada basılacaktır.

Diyanet İşleri Başkanlığı'na verilen eğitimle ilgili yetkiler Milli
Eğitim Bakanlığı'na devredilecektir.

+


Madde 59:
İmam Hatip Okulları imam ve din adamı ihtiyacını karşılayacak
sayıya indirilecektir.
40 Ä°mam Hatip Okulu yeterlidir. Okullarda
kız - erkek ayrımına son vereceğiz.

6 yaşında başlayan zorunlu temel eğitim kesintisiz 13 yıl olacaktır.

+


Madde 70:
Anaokulundan üniversite sonuna kadar eğitim ve öğretim dili
Türkçe olacaktır.

+


Madde 57:
Anayasa'daki Devrim Kanunları uygulanacak.
Hayatta en hakiki yol gösterici bilimdir. Devlet ve yoplum hayatı
din kurallarına göre düzenlenemez.
Türkiye şeyhler, dervişler, müritler ve mensuplar ülkesi olamaz.
Ülkemiz etnik bölücülüğe, mezhep ayrımcılığına, cemaat ve
tarikat sultasına teslim edilemez.


+

Seçim Bildirgesinin tamamı:
http://vatanpartisi.org.tr/genel-merkez/temel-belgeler/vatan-partisi-secim-bildirgesi-26769



"Bizi Ergenekon'a hapsettiler. Türkiye'yi bölmek için.
Ve şimdi Egenekon'dan çıkıyoruz. Türkiye'yi birleştireceğiz.

Bizi Ergenekon'a hapsettiler, Cumhuriyet'i yıkmak için.
Türkiye'yi şeyhler, dervişler, müritler, mensuplar, cemaatler ülkesi
haline getirmek için.

Åžimdi Ergenekon'dan çıkıyoruz. 

Cemaatlerin, tarikatların kökünü kazıyacağız.
Cumhuriyet'i ayağa kaldıracağız.

Şu anda Ergenekon'dan çıktığımız yerdeyiz.
Kınından çıkmış bir kılıç gibiyiz.
Atatürk Devrimi'ni kesin sonuçlarına ulaştıracağız."

Doğu Perinçek'in Silivri'nin yıkılan duvarları önünde yaptığı konuşma.
10 Mart 2014.   5 dakika süreli video kaydı:
https://www.youtube.com/watch?v=omB1RylDl4c

++++

arÅŸiv:
Ãœlkücü ve MHP'liler ErdoÄŸan'a oy vermeyecek    5 Haziran 2018

http://aliserdarbolat.blogspot.com/2018/06/ulkucu-ve-mhpliler-erdogana-oy.html
 

 
++++

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder