23 Ekim 2017 Pazartesi

akit tv - Doğu Perinçek söyleşisi

Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek 22 Ekim 2017 Pazar günüakit tv ' de Fatin Dağıstanlı'nın sunduğu Pazar Manşeti programına
konuk oldu.

Video kaydı 1 saat 13 dakika:
http://vatanpartisi.org.tr/genel-merkez/haberler/dogu-perincek-akit-tv-ye-konuk-oldu-25235


Perinçek'in akit tv'de yaptığı açıklamaların satırbaşları:

Ben Mücadele ve dava adamıyım.

1968 gençlik hareketinin Genel Başkanıyım.
Kendimi bilimsel sosyalist olarak tanımlıyorum.

Atatürk Devrimlerini tamamlamak için mücadele ediyorum,
                   bu devrimlere bağlıyım.

Türkiye'de kimse ağanın yanaşması olmasın,
      şeyhin müridi olmasın diye mücadele ediyorum.

Davam Türkiye'nin bağımsız olması, dünyada söz sahibi olması
      ve Türk milletinin kardeşçe yaşaması.

Vatan Partisi, Türkiye'nin bölünmesine karşı olanların partisi.
Öcalan'ı yargılayan asker ve rütbeliler neden Vatan Partisi'nde?


Bana "Batı'nın adamı mısınız" diye soruyorsanız, ABD'nin
propagandasına alet olursunuz.
https://twitter.com/Vatan_Partisi/status/922016147792375809

Bana Batıcı Perinçek ithamında bulundunuz. Bu, CIA söylemidir.
Siz burada kara propaganda yapıyorsunuz. Ben 5 kuşakla 14 yıl
Gladyo'nun hapishanelerinde ABD'ye karşı mücedele ettiğim için
hapis yattım. Türkiye'de teslim alınamamış tek adamım.
https://twitter.com/Vatan_Partisi/status/922016473761157120 


Şu an burada bu soruları sorarak ABD'ye ve CIA'ya hizmet ediyorsunuz.
ABD tarafından yapılan her operasyonda önce Doğu Perinçek içeri atılır.

Siz bu soruları Tayyip Erdoğan'a sorabilir misiniz?

Siz buradan 34 defa "Ben ABD'nin Büyük Ortadoğu Projesi'nin Eşbaşkanıyım"
diyen Tayyip Erdoğan'a "Siz ABD'nin, CIA'nın adamı mısınız" diye sorabiliyor
musunuz? Esas bu soruyu onlara sorun. Türkiye'yi ABD projeleriyle buraya
getiren onlar.

Tayyip Erdoğan 2014'e kadar FETÖ ile birlikte hareket etti
PKK ile masaya oturdu, 34 yerde Büyük Ortadoğu Projesi
Eşbaşkanı olduğunu söyledi.


Hiç bir mezhep karşıtlığını doğru bulmuyoruz.

Türkiye'yi laiklik birleştirir.

Müftünün nikah hakkına sahip olması laikliğe aykırı.
Atatürk çok güzel bir formül bulmuş. Türkiye'yi kucaklamış.
Din, vicdanı esas almalı.

Toplumu dine göre yönetmeye kalkarsak hangi dine ve mezhebe göre
yöneteceğiz? Şii, Sünni, Alevi birçok mezhep var, hiç biri birleştirici değil.
Hz. Muhammet mezheple mi yönetti? O yüzden, dünyayı dünyevi duygu-
larla yönetelim.

Buradan akit izleyicilerine sesleniyorum:
Nikahlarınızı belediyede kıydırın.
Medeni hukuk ve Türkiye'nin bütünlüğü açısından bu sağduyu önemli.


Türk - Amerikan savaçı devam ediyor. 15 Temmuz darbe girişimi bir başlangıç.
Bu savaşta zafer ancak güçlü bir ittifakla mümkündür. Bağımsız Devletler anla-
yışı ile bu birleşmeyi yaratabiliriz. Mezhep ayrılığını, 82 Kerkük 83 Musul gibi
Rusya, İran, Irak ve Suriye ile dostluğumuzu zedeleyen açıklamaları doğru
bulmuyoruz.


Esad vatan kahramanıdır, teşekkür etmeliyiz.


Vatan Partisi Orta Asya'da Müslümanları emperyalizme karşı birleştirmiş bir
kurum. Ben Uğur Mumcu'nun ölümünden beri İran'la dostluk içinde yaşadım.
İran, Azerbaycan, Suriye, Rusya bizim komşumuz. Bunlarla iyi geçineceğiz.
++++

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder