25 Ağustos 2015 Salı

Ne işi var çapulcuların şehit cenazesinde

15 bini aşkın Osmaniyeli, altıncı şehitleri olan Yüzbaşı Ali Alkan'ın törenine katıldı.

AKP Milletvekilleri Suat Önal ve Mücahit Durmuşoğlu ile AKP İl Başkanı Hamza Tor'un törende en öne geçmesine şehidin ağabeyi tepki gösterdi. Çapulcuların olduğu yerde cenaze namazını kıldırmak istemediğini söyledi.

"Ben bu çocuğun ağabeyiyim. Ben alıyorum götürüyorum. Alayda kılınacak bu çocuğun cenaze namazı."

"Ben burada bu çapulcularla istemiyorum"

Yurttaşların da protestoya katılması üzerine AKP'li vekiller tören yerinden uzaklaştırıldı.

Alandan "kahrolsun PKK, işbirlikçi AKP" sloganları yükseldi.

Aydınlık, 24 Ağustos 2015

Şehit Yüzbaşı'nın diğer ağabeyi Jandarma Yarbay Mehmet Alkan, AKP-PKK açılımına böyle isyan etti:

Video kaydı 3 dakika:

Veya:

"Burada vatan evladı. 32 yaşında. Daha vatanına sevdiklerine doymadı. Dünyaya doymadı. Bunun katili kim? Bunun sebebi kim?"

"Düne kadar "çözüm" diyenler ne oldu da "sonuna kadar savaş" diyor. Kendileri gitsin savaşsın."

"Saraylarda 30 tane korumayla gezip, zırhlı arabalara binip "şehit olmak istiyorum" diye bir şey yok. Git o zaman, oraya git..."


Şehidin teyzesinin oğlu Ahmet Şahin:

"Çözüm süreci diyen Başbakan, Cumhurbaşkanı...
Senin çözümün bu mu. Bu mu çözümün..."

"İşte bu, bu... Senin çözümün burada yatıyor. Çözüm burada yatıyor. 
Bu nasıl çözümdür?"


+++++++++++


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder