4 Nisan 2015 Cumartesi

Muzaffer Komutanın Ulusal Kanal ve Aydınlık'a mektubu

Ölümden beter "Danıştay cinayeti" suçlamasına hedef olmasından dolayı üzüntüsünden kansere yakalanan Muzaffer komutanın kumpasçı Hakimler tarafından nasıl tedavisine engel olunup ölüme sürüklendiğini anlatan eski tarihli bir yazımı veriyorum:

***********

Albay Tekin: Aklanarak başım dik çıkmak istiyorum
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Ali Serdar Bolat 21 Şubat 2014

Silivri Cezaevi'nde kanser olan emekli Albay Muzafffer Tekin'in tahliye başvurusu bir kez daha değerlendirilmedi.

Ergenekon hakimleri Tekin'in 4'üncü evre pankreas kanseri olduğunu ortaya koyan raporları yeterli bulmadı, 20 Şubat günü Tekin'i Adli Tıp Kurumu'na sevketti. Özel Görevli mahkeme kararını Adli Tıp raporuna göre verecek.

***********
Silivri Cezaevi'nde pankreas kanserine yakalanan Kıbrıs Gazisi E. Albay Muzaffer Tekin, Aydınlık'a ve Ulusal Kanal'a yazdığı mektupta Türkiye'ye seslendi.
4. evre pankreas kanseri teşhisi konulan ve Çapa Tıp Fakültesi'nde tedavi altına alınan Tekin'in mektubu şöyle:


"Öncelikle, rahatsızlığımın duyulmasından itibaren bu konuya büyük hassasiyet gösteren Ulusal Kanal - Aydınlık camiası ve sağduyulu Türk milletinin asil bireylerine şükranlarımı arz ederim.

Teşhis ve tedavi sürecine girmem bana huzur vermiştir. Çok kısa sürede, Türk hekimlerinin bilgi ve donanımları ile rahatsızlığıma kesin çözüm bulacaklarına inanıyorum. Bu konuda hiç bir tereddütüm yoktur.

Tutukluluğum döneminde rahatsızlığımın ön plana çıkmasını istemedim, ama gelinen noktada olaylar benim kontrolüm dışında gelişmiştir. İçinde bulunduğum durumun bir af konusu yapılmasını kesinlikle istemiyorum.

En büyük arzum, şer odaklarının yıllarca, bizler üzerinden Türkiye Cumhuriyeti'ni dönüştürmek için yaptıkları tertiplerin bir daha asla tekrarlanmayacağı laik, demokratik, sosyal hukuk devletinde yaşayacağımız özgür günlere ulaşmaktır.

Saygılarımla
Muzaffer Tekin"

***********

Aydınlık'a gönderdiği ayrı bir mesaj ise şöyle:

"Ben cezaevinden başım dik, aklanarak çıkmak istiyorum.

Hastalığımı da, bir af konusu olmasın diye gizlemeye çalışmamın nedeni buydu"


***********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder