14 Mart 2015 Cumartesi

E. Tuğamiral İlker Güven: VATAN'da nefer olmaya geldik

12 Mart günü Vatan Partisi İstanbul İl Merkezi'ne gelen E. Tuğamiral İlker Güven, kuzeni Sevgi Güven ve yeğeni Fulya Güven birlikte bir basın toplantısı yaparak partiye katıldılar.

Tuğamiral Güven, Ergenekon tertibinden 6 yıl 3 ay hapis cezası almıştı.

Fulya Güven, E. Tuğa. İlker Güven, Vatan Partisi İstanbul İl Bşk. Erkan Önsel, Sevgi Güven
(Soldan sağa)

 "Ben hep CHP'ye oy verdim. Ama gördüm ki, Altı Ok'a sahip çıkan, Mustafa Kemal'in yolunda ilerleyen, bilimi rehber edinen parti Vatan Partisi."

2 dakikalık video kaydı:



TSK'dan 1993 yılında emekli olan Güven, ADD Başkanı E. Org. Şener Eruygur'un danışmanlığını yaptı. Birlikte Beykent Üniversitesi'nde Atatürk İlke ve İnkılapları Araştırma Merkezi'ni kurdular.

Amerika'nın ülkemizi bölme planını açıkladım.

Güven, gazetecilerin "Ergenekon davasına nasıl dahil edildiniz" sorusuna şu yanıtı verdi:

"Abdülhamit döneminde, 1896 tarihinde Amerikan Temsilciler Meclisi ve Kongre Osmanlı'yı Türk, Kürt ve Ermeni Federe Devleti olarak 3 devlete bölme kararı alıyor. Hatta, "Yönetimde İslam dininde ılımlı olan kişiler yer alacak" diyor. Bu karar kozmik olduğu için 1996'ya kadar arşive çıkmıyor. 119 yıl önce karar vermişler. Bunu Maya Dergisi'ndeki köşemde Eylül 2007'de "Dostumuz Amerika ve Avrupa" başlığıyla açıkladım."

"Daha sonra Cumhuriyet Gazetesi'nden Leyla Tavşanoğlu benimle röportaj yaptı. Cumhuriyet bunu yayımlamadı. Sonradan öğrendim. Eşiyle birlikte ABD Konsolosluğu'nda katıldıkları bir kokyetlde Büyükelçi bu yazının yayımlanmamasını istemiş.”

"Maya'daki yazımdan sonra ABD vizelerim iptal edildi. Daha sonra Genelkurmay'dan aradılar: "Sizin için bir vurucu tim oluşturulmuş, koruma vereceğiz" dediler. Kabul etmedim. 1 Temmuz 2008'de Ergenekon'dan tutuklandım."


*********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder