3 Aralık 2014 Çarşamba

RennanHoca'yı kimler uğurladı, kimler yan çizdi


Rennan Hoca, cezaevine gireceği 27 Kasım günü Bornova'da "Evren ve Evrim" konulu bir konferans verdi. Salonda "Rennan Hoca yalnız değildir" sesleri yükseldi.

Konferanstan sonra Foça'ya doğru yola çıkan Hocaya ailesi, öğrencileri, sevenleri, İşçi Partisi, Türkiye Gençlik Birliği, İzmir Tabip Odası, Ege Öğretim Elemenları Derneği, Tüm Öğretim Elemanları Derneği, Dokuz Eylül Öğretim Elemanları Derneği, Eğitim İş, Ulusal Kanal eşlik ettiler.

Foça Cezaevi kapısına kadar yürüyerek güleryüzle gitti, "Karanlıkları yırtıyoruz" diye seslendi.


Kılıçların Efendisi'ne göre laiklik tehlikede olmadığı için CHP ileri gelenleri Rennan Hoca ile ilgilenmeye gerek duymamışlardı.
Hatta Hoca ile birlikte 5 aya yakın hapiste kalacak olan laiklik orada daha da emniyette olacaktı.

CHP ileri gelenleri o sırada "Meclis Başkanı özür dilesin" demekle, kentsel dönüşüm açıklamaları yapmakla, yayın yasağını eleştirmekle, basına uzun uzun MYK toplantı sonuçlarını anlatmakla, Seyit Rıza'nın torunları ile ve LGBT'lilerle Meclis'te gazetecilere poz vermekle meşguldüler.

İşte bu durumları gösteren 3 dakikalık görüntü kaydı:

*********

TGB, Ankara'da Rennan Hoca için yürüyüş yaptı.
2 dakikalık görüntü kaydı:
*********

Ege Üniversitesi'ndeki eyleme Atatürkçü Düşünce Topluluğu, öğretim üyeleri, öğrenciler, Ege Öğretim Elemanları Derneği Başkanı Prof. Dr. Can Ceylan, TGB İzmir İl Başkanı Meltem Ayvalı, İşçi Partisi İzmir İl Başkanı Tugay Şen, Birleşik Kamu-İş, Cumhuriyet Kadınları Derneği Genel Başkanı Canan Arıtman, Eğitim-İş, TÜMÖD, Vardiya Bizde Platformu, Genel Sağlık-İş, İzmir Barosu Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyeleri de katıldı.

2 buçuk dakikalık görüntü kaydı:
*********
Aydınlık, 28 Kasım 2014
*********
arşiv:
Rennan Hoca'ya evrim kumpası 2 Aralık 2014
Rennan Hoca'nın Büyük Patlama'ya karşı bildirisi 1-12-2014
http://aliserdarbolat.blogspot.com.tr/2014/12/rennan-hocann-buyuk-patlamaya-kars.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder