11 Nisan 2013 Perşembe

Haydi Ankara'ya... Hedef Ankara

Tansu Bele

Silivri'den sonraki ilk hedefimiz Ankara'dır, ileri!
Türkiye Büyük Millet Meclisi'ndeki satılmışlar dışarı, Türk Milleti içeri.
Akiller ve enteller daha iyi anlasınlar diye söylüyorum: Satılmışlar OUT, Türk Milleti IN.


Silivri harekatı, tıpkı İnönü Savaşları gibi başarıyla kazanılmıştır.
Yüce Türk Milleti orada ülkemizin "makus talihini" yenmiştir.

Barikatlar yıkılmış, avukatlar isyan etmiş, hakimler kaçmış, gaz bombaları işe yaramamıştır.
Bundan sonraki hedefimiz Ankara'dır.

Yürüyün bre T.C. vatandaşları.
Ülkenizi döneklerden ve satılmışlardan kurtarmak artık sizin elinizdedir.

Silivri kalası önünde şahlanan ruhunuzu gördüm, sizinle birlikte el ele, gönül gönüle, can canaydım, ve dayanamayıp otobüsümüzün üstüne tırmandım. Orada Comandante İlker Yücel'le birlikte omuz omuza sizlere seslenmeye çabaladım. Esen rüzgarın çılgınlığına karşı ne muhteşem andı o.

İşte o an, yetmiş yıllık yaşamımın en mutlu anıydı. Çünkü hepinizin yüzlerinizde yanıp sönen o yüce, yılmaz, korkusuz, alev alev yanan gözlerinizi gördüm.
Işık ışıktı gözleriniz, biber gazından değil, yüreklerinizden fışkıran ateşten yangınlanan birer yanardağ gibi.


"Ölmek var, dönmek yok" diyordunuz, "Yeminler edildi, yıkılacak Silivri" diye haykırıyordunuz. Yurtseverlerinizi can pahasına almadan geri dönmemeye ant içmiş, var gücünüzle direniyordunuz kahpeliğe.
Bense, bu olağanüstü manzaradan büyülenmiş, ne dediğimi bile bilmiyordum. Yalnızca avazım çıktığı kadar "Büyük Türk Milleti" diye bağırıyordum.


İçimden de, bugünü gördüğüm, yaşadığım, en sonunda Milletimin şahlanışına tanık olduğum için Tanrı'ya şükürler ediyordum!

***********
Tansu Bele'nin 10 Nisan 2013 günlü Aydınlık gazetesinde çıkan yazısıdır.
***********
Tansu Bele'nin kitapları için bakınız:
Son kitabı NECLA ARAT, Türk Devrimi'nin yayınevi Kaynak Yayınları'ndan çıktı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder