5 Ekim 2012 Cuma

Cumhuriyetimiz için, Atatürk için üye oluyoruz


                                              Oktay Akbal - Defne Ilgaz - Ahmet Nergiz

                                              Muazzez İlmiye Çığ - İlyas Salman - Levent Kırca
 
Oktay Akbal:
"Gönlüme bugüne kadar hiçbir parti giremedi. Ama ben, büyük Atatürk'ün kurucusu olduğu Cumhuriyeti koruyan kollayan İP'ye üye olmak istiyorum"
 
İP Genel Başkan Yardımcısı Emekli General Servet Cömert, İP İstanbul İl Başkanlığı toplantı salonundaki rozet takma töreninde şöyle dedi:
"Bu karşıdevrimi durdurmak zorundayız. Cumhuriyeti yıktırmayacağız. Laiklik ilkesinden vazgeçmeyeceğiz  ve ülkeyi şeriatçılıktan koruyacağız.
Bu mücadeleyi halen dik duran ve onurunu kaybetmeyen bir parti verebilir.
Genel Başkanı 5 yıldır hapiste olan bu parti, 5 yıldır yıkılmadı. Emperyalizme karşı birleşmeliyiz." (3 Ekim 2012)
 
Yazar Türkan Erkin:
"CHP'den geldim. İlkelerin değil, liderlerin peşinde giden bir partinin çatısı altında olmak istemediğim için geldim."
 
Rıfat Ilgaz'ın kızı Defne Ilgaz:
"Bugüne kadar babamın soyadını hep sakındım, gözönünde olmaktan kaçındım.
İlk defa, göğsümü gere gere bir partinin rozetini takıyorum"
 
Rozet takma töreninin sonunda, yeni üyeler hep birlikte şöyle dediler:
"Cumhuriyetimiz için, Atatürk için üye oluyoruz"
 
********
 
Doğu Perinçek aydınlara şu çağrıyı yapmıştı:
 
"Millete "uyan" çağrısı yapan aydınlarımız, haklarını yememek gerekir, "örgütlenin" nasihatinde de bulunuyorlar.
Onların konuşmalarını dinleyen, yazılarını okuyan insanlar, içlerinden: "Peki, sen niye örgütlü değilsin" diye bsormuyor mu?
Yani, partileşmek ayak takımına gereklidir de Oktay Akbal ve Bekir Coşkun'a gerekli değil midir?
Halka "örgütlenin" öğüdü verenler, kendilerini bu öğüdün üstünde mi görüyorlar?"
 
********
 
Aydınlar bu çağrıya kulak verdiler.
6 Ekim 2012 Cumartesi günü Ankara'da bin küsur toplum önderinin katılım töreni yapılacak
 
Bütün halkımız davetlidir.
 
Yenimahalle Belediyesi Nazım Hikmet Kültür Merkezi Büyük Salon
Bağdat Cad. Demetevler Ankara
Saat: 13.00 - 16.00


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder