14 Ekim 2012 Pazar

Bunlar haber değilse, haber nedir?


Böyle bir haber, tüm dünyada, bir numaralı haber konusudur.
Oysa bizim gazeteler haberi görmedi. Aynen 250 bin gencin katıldığı TGB'nin Tünel-Dolmabahçe yürüyüşü gibi...
Bunlar haber değilse, haber nedir???
Sadece 5 gazete gördü...

CUMHURİYET / 9 Ekim 2012


POSTA    9 Ekim 2012


Güneş    7 Ekim 2012


Akşam    7 Ekim 2012   


ULUSAL KANAL  10 Ekim 2012 

İşçi Partisi’ni yıllardan beri gözledim. Aradığım bütün vasıfları onda buldum. Ömrümün şu son günlerinde ülkeme yararlı olacağını düşünerek İşçi Partisinin bir üyesi olmaya karar verdim. Yüzümü karatmayacaklarına güveniyorum. Yeni bir Parti kurarak yeni bir maceraya atılmaktansa, büyük teşkilatı olan ve amaca uygunluğu görülen Partiyi kullanmak daha akıllı iştir, kanımca. 

ULUSAL KANAL  9 Ekim 2012  

İlyas Salman:
MUSTAFA KEMAL'İN İZLERİNİ SİLMEK İSTEYENLERLE MÜCADELE ETTİĞİ İÇİN İŞÇİ PARTİSİ'NE ÜYE OLDUM!



Aydınlık  7 Ekim 2012  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder